Healthy volume food

#13daysout

Zoals jullie misschien wel weten is het nog minder dan twee weken te gaan voor mijn tweede wedstrijd! Nadat ik ben geland na overwinning op de Juliette Bergmann cup en drie dagen alles gegeten te hebben wat ik wilde, moest ik weer netjes terug naar mijn macro’s om me voor te bereiden op de Open Rotterdamse Kampioenschappen.
Netjes aan mijn macro’s houden betekend voor mij nog steeds dat je heerlijk kan eten!
Het volgende receptjes is voor grote eters, cause that’s who I am hahah.
Benodigdheden:
Salade:
– 1 Groene paprika
– 1 Tomaat
– 100 gr. Spinazie
– 1 gekookt ei
– 1 Chipolata worstje
– 1/3 Kipfilet
– 1/3 komkommer
– Handje alfalfa
– Italiaanse kruiden
– Scheutje Crème de Balsamico (framboos)
Wrap:
– 1 Bietenwrap ( ook te koop in wortel, bij appie gewoon)
– 1 plakje cheddar kaas
– 1/3 Courgette
– 5 champignons
– 2 plakjes gerookte kipfilet (op beukenhout/vleeswaar > aldi)
Wat moet je doen:
Salade:
Leg de spinazie op het bord, snij de paprika,tomaat,komkommer en leg deze op de spinazie.
Kook het ei, bak het worstje en kip ( ik heb het in de Airfryer gedaan), strooi deze over de groeten.
Strooi de Italiaanse kruiden & alfalfa over het geheel, en schenk een scheutje balsamico erover.
Wrap:
Bak de champignons en courgette met kruiden in een pan, leg deze daarna op de Bietenwrap leg de kipfilet en kaas op de wrap en doe deze eventjes in het tosti ijzer.
Macro’s : 576 Calorieën
Eiwit: 55 gram, Vetten: 22 gram, Koolhydraten: 32 gram

EET SMAKELIJK!

Add A Comment